β Annuleren - Verplaatsen - No Show beleidβ
Wij nemen voor elke klant de nodige tijd. We werken op afspraak, zodat iedereen de beste service krijgt. Wanneer een afspraak niet wordt nagekomen, gaat er kostbare tijd verloren.
Daarom hanteren wij onderstaande regeling om dit eerlijk en werkbaar te houden:
π© Bevestigingen & Herinneringen – Wij doen onze moeite
Wij maken gebruik van een professioneel boekingssysteem dat automatisch bevestigingsmails én herinneringen verstuurt.
Na het inboeken ontvang je:
-
Meteen een bevestigingsmail van je afspraak
-
Een herinnering per e-mail 48 uur op voorhand
π Wij betalen voor deze dienst, zodat jij tijdig op de hoogte bent van je afspraak. We rekenen er dan ook op dat je afspraak nakomt, of tijdig annuleert.
Kosteloos annuleren / verplaatsen kan tot 48 uur voor de afspraak
Te laat annuleren/ verplaatsen = als no-show beschouwd
π« No-Show beleid
Wij hanteren volgende no-show regeling:
π’ 1ste keer vergeten?
Er wordt onkostenvergoeding aangerekend 50% van de gemiste behandeling bij uw volgende afspraak
π‘ 2de keer vergeten?
Er wordt onkostenvergoeding aangerekend 50% van de gemiste behandeling bij uw volgende afspraak
π΄ 3de keer vergeten?
Er wordt onkostenvergoeding aangerekend 100% van de gemiste behandeling
We plannen geen nieuwe afspraken meer in.
Je bent dan alleen nog welkom op basis van vrije inloop (indien beschikbaar).
Betaling van openstaande no-show vergoedingen is vereist voor het maken van een nieuwe afspraak.
π§Ύ No-show vergoedingen dienen betaald te worden vóór het inplannen van een nieuwe afspraak.
π«Ά Bedankt voor je begrip en respect voor onze tijd en planning. Zo zorgen we samen voor een vlot werkende salon.
π Vragen? Neem gerust contact met ons op via 0479651006